Yazı İşleri ve Arşiv Şube Müdürlüğü

Yazı İşleri ve Arşiv Şube Müdürlüğü

Gelen Evrak Bürosu

Gelen Evrak Bürosu

Gelen evrak bürosu 4 personeli ile hizmet vermektedir. 

Rektörlüğe Üniversite  Birimlerinden gelen evrakların dosyalamasını yaparak Yazı  İşleri ve Arşiv Şube Müdürüne iletir.

Evraklar havale olduktan sonra digital ortamda kaydını yapıp Rektörlük kaşesi  basıldıktan sonra tarih sayı verilir.

Elektronik Belge Yönetimi Sistemi’nden ilgili birime gönderilir. Evrakın aslı Yazı İşleri ve Arşiv Şube Müdürlüğünde arşivlenir.

Rektörlüğe Kurum dışından  adi posta, APS, iadeli taahütlü, kargo gibi gönderim usulü ile yada kurumlara ait kuryeler ile gönderilen yazıları teslim almak ve Yazı İşleri Arşiv Şube Müdürüne ileterek  havale İşleminden sonra digital olarak kayda alıp diğer teslim işlemi gibi ilgili yere iletmek.

Genel Sekreterin görmesi , paraflaması gerek evrakları ayırarak Yazı İşleri ve Arşiv Şube Müdürü tarafından Genel Sekretere sunulması.

Rektörlüğe yanlışlıkla gelen yazıların  ilgili Üniversite Birimine yada kişiye ulaştırılması için yardımcı olma yada gerekirse ulaştırma,

Bu sayfa Yazı İşleri ve Arşiv Şube Müdürlüğü tarafından en son 27.10.2016 11:11:03 tarihinde güncellenmiştir.